Комунальний кабінет абонента для Android

Зручніше користуватись додатком? Встановіть додаток для Android з Google Play  "Комунальний кабінет абонента"

Допомога користувачу персонального кабінету споживача

Представляємо вам загальний огляд сайту abon.com.ua, який є частиною програмного комплексу Logic Land Абонентська служба для комунальних господарств

1. Призначення сайту

  • - Взаємодія та інформування комунальним підприємством своїх абонентів.
  • - Створення абонентами персонального кабінету в якому здійснюється керування своїми особовими рахунками.
  • - Можливість абонентів подавати звернення до підприємства.

2. Як знайти своє підприємство

На головній сторінці у розділі "Виберіть комунальне підприємство" (зображення 1), обирається область в якій знаходиться ваше підприємство

guide_find_company_01guide_find_company_01_small

Зображення 1

Далі обирається місто в якому знаходиться ваше підприємство (зображення 2)

guide_find_company_02guide_find_company_02_small

Зображення 2

Далі обирається ваше підприємство (зображення 3)

guide_find_company_03guide_find_company_03_small

Зображення 3

На сторінці підприємства доступна можливість звернутись до підприємства , якщо функція санкціонована ним  (кнопка "Звернення"), переглянути новини, контакти та важливу інформацію (зображення 4)

guide_find_company_04guide_find_company_04_small

Зображення 4

3. Як зареєструватися, чи створити персональний кабінет

Для реєстрації необхідно натиснути кнопку "Реєстрація" у верхній частині сторінки (зображення 5)

guide_register_01guide_register_01_small

Зображення 5

Дотримуючись інструкції, ввести чинну адресу електронної пошти. Тиснемо "Далі"(зображення 6)

guide_register_02guide_register_02_small

Зображення 6

Ввести перевірочний код(зображення 7.1), що надійшов на вказану адресу електронної пошти. Даємо згоду на збір та обробку персональних даних(зображення 7.2). Тиснемо кнопку "Далі" (зображення 7.3)

guide_register_03guide_register_03_small

Зображення 7

Далі у наявному списку послідовно обиратємо область, місто і підприємство.

Далі необхідно ввести номер свого особового рахунку (зображення 8.1) та суму останньої проплати (зображення 8.2) або вказати "0", якщо жодної проплати не було. Тиснемо кнопку "Додати рахунок" (зображення 8.3)

guide_register_04guide_register_04_small

Зображення 8

Реєстрацію завершено.

Після успішної реєстрації відбуденься перехід на сторінку "Мої особові рахунки" (зображення 9), на неї завжди можна потрапити натиснувши пункт меню "Мої рахунки".

На сторінці "Мої рахунки" стане доступним заявлений особовий рахунок (зображення 9.1).

На цій сторінці можна додати ще один рахунок- натиснувши кнопку "Додати рахунок" (зображення 9.2), або видалити рахунок - натиснувши червону кнопку навпроти нього (зображення 9.3)

guide_register_05guide_register_05_small

Зображення 9

4. Як переглянути інформацію в персональному кабінеті

При натискані на oсобовий рахунок (зображення 9.1) відбудеться перехід на сторінку рахунку(зображення 10), де вказані:

  1. номер особового рахунку;
  2. ПІБ власника рахунку;
  3. адреса, що привʼязана до рахунку;
  4. борг, або переплата по рахунку;
  5. посилання на розгорнуту історію платежів;
  6. функція "Завантажити рахунок" (якщо фунція санкціонована підприємством);
  7. функція "Оплатити онлайн" (якщо підприємством заключений відповідний договір з банком);
  8. перелік лічильників;
  9. посилання на детальну історію показів;
  10. посилання "Подати покази";
  11. розділ "Взаєморозрахунки".
guide_code_viewguide_code_view_small

Зображення 10

Також на кожній сторінці повязаній взаємодією з підприємством при натисканні на назву підприємства (зображення 11) розкриваєтья повна інформація по цьому підприємству (зображення 13)

guide_where_company_bar_01guide_where_company_bar_01_small

Зображення 11

guide_where_company_bar_02guide_where_company_bar_02

Зображення 12

5. Як подати покази онлайн

При натисканні посилання на сторінці рахунку кнопки "Подати покази"(зображення 10) відбудеться перехід на сторінку подання показів зі списоком лічильників. Далі треба обрати потрібний лічильник та ввести новий показ(14.1) та надіслати його в підприємство натиснувши кнопку "Надіслати" (зображення 14.2). Є можливість завантажити зображення лічильника вибравши потрібний розділ(зображення 14.3), якщо функція санкціонована підприємством.

guide_add_readingsguide_add_readings_small

Зображення 14

6. Видалити обліковий запис

У верхній частині сторінки праворуч розташовано посилання на авторизований обліковий запис (зображення 14), при натиску на який ви перейдете на сторінку з додатковою інформацією по цьому обліковому запису.

guide_remove_account_01

guide_remove_account_01_small

Зображення 14

На сторінці знаходиться посилання на запит для видалення облікового запису (зображення 15)

guide_remove_account_02guide_remove_account_02

Зображення 15

7. Також на сайті

Майже на кожній сторінці праворуч, або внизу сторінки, якщо переглядати з мобільного телефона, розташовані блоки з QR-кодами для чат-ботів через які доступний основний функціонал сайту (зображення 16). Про використання чат-ботів у відео, що доступне при натисканні символа Youtube під QR-кодом.

Зображення 16

При потребі можна поділитись сторінкою у соцмережах, або месенджерах, обравши на потрібній сторінці відповідну іконку у розділі "Поділитись"(зображення 17).

guide_shareguide_share_small

Зображення 17

На кожній сторінці у її нижній частині знаходиться так званий "футер" або "підвал"(зображення 18)

У ньому розміщені такі посилання:

  • - На чат-боти;
  • - На сторінку у facebook;
  • - На додаток "Комунальний кабінет абонента" для Android;
  • - На сторінку "Про нас";
  • - На сторінку "Поширені запитанн";
  • - На зворотний зв'язок з адміністрацією сайта. Туди варто писати у випадку технічних проблем на сайті. Щодо інших питань типу: "Скільки платити за воду?" і т.п. слід писати зверненя до свого підприємства, докладніше тут;
  • - На форму для замовлення реклами на сайті.
guide_footerguide_footer_small

Зображення 18

Тепер Ви можете легко створити свій особистий кабінет та полегшити співпрацю з комунальним підприємством.