Комунальний кабінет абонента для Android

Зручніше користуватись додатком? Встановіть додаток для Android з Google Play  "Комунальний кабінет абонента"

Надає послуги: с. Флорино

Важлива інформація

Увага! Шановні абоненти,

Комунальне підприємство Бершадської міської ради „Бершадьводоканал” повідомляє про зміну банківських реквізитів з 19.09.2022 року

р/р UA 523052990000026006016104168 в АТ КБ „ПриватБанк”

ЄДРПОУ 36833790 МФО 302689

 

Спец.рахунок

р/р UA 403052990000026008046112236 в АТ КБ „ПриватБанк”

ЄДРПОУ 36833790 МФО 302689

Адміністрація КП «Бершадьводоканал»

З 1 лютого вводиться плата за абонентське обслуговування

30.01.2023

З 1 лютого вводиться плата за абонентське обслуговування.

Шановні споживачі КП «Бершадьводоканал» з 01.02.2023 року вводиться плата за абонентське обслуговування.

У зв’язку із внесеними змінами до законодавства Україні у сфері надання житлово-комунальних послуг Виконавці відповідних послуг, в тому числі Водоканали, повинні розраховувати та застосовувати плату за абонентське обслуговування.

На виконання вимог Закону України від 03.12.2020 № 1060-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг», згідно з якими зі структури тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, що надаються КП «Бершадьводоканал», згідно з прийнятим рішенням № 273 від 27.12.2022 року, в поданому тарифівиключено усі витрати на збут, які мають увійти до складу плати за абонентське обслуговування для всіх індивідуальних споживачів.

30.12.2022р. КП «Бершадьводоканал» оприлюднив на сайті https://radabershad.gov.ua/ публічний договір приєднання з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньо будинкових систем) на основі типового договору, з врахуванням нарахування плати за абонентське обслуговування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 (в редакції постанови КМУ від 2 лютого 2022 р. № 85) «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення». 

Договора набирають чинності з 30.01.2023року.

Інформація щодо розміру плати за абонентське обслуговування на 1 особовий рахунок, в грн/мiсяць (з ПДВ) з 01.02.2023 року(згідно наказу по підприємству №7 від 4.01.2023) :

Плата за абонентське обслуговування

для абонентів (населення,бюджету,підприємств та організацій), без врахування витрат на обслуговування та заміну комерційних приладів обліку води грн.. / з ПДВ

Централізоване водопостачання

24.50

Централізоване водовідведення

24.50

Разом водопостачання та водовідведення

49

Абонентська плата нараховується щомісячно, у фіксованому розмірі, з розрахунку на один особовий рахунок, незалежно від кількості мешканців у квартирі та спожитої води.

З метою зменшення витрат споживачів на сплату комісії за послуги фінансових установ при оплаті рахунків, встановлено порядок при якому кошти за абонентське обслуговування і послуги централізованого водопостачання та водовідведення приймаються на один банківський рахунок. В разі неповної оплати, першочергово зараховується оплата за абонентське обслуговування, а потім платіж розподіляється на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

Для зручності споживачів, плата за абонентське обслуговування буде виведена в єдиній квитанції окремим рядком.

Згідно з типовим договором про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, (розділ - облік послуг, пункту 22):

 

Способи подачі показів:

- Споживач щомісяця з 25 по 30 число передає показання вузлів обліку водопостачання.

Способи подачі показів:

- За номером телефону 067 309 40 86 (загальний відділ)

- Через електронний кабінет на сайті https://www.abon.com.ua/bershad/kp_bershadvodokanal 

- Особистим візитом 

- Через додаток Viber  096 186 19 35

З 30 по 05 проводяться нарахування відповідно розрахунковому періоду, після чого будуть надруковані та рознесені рахунки на оплату за спожиті послуги.

 

АдміністраціяКП «Бершадьводоканал».

 

 

 

 

Роз’яснення щодо плати за абонентське обслуговування на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

ЯКИМИ ЗАКОНАМИ ПЕРЕДБАЧЕНА

ПЛАТА ЗА АБОНЕНТСЬКЕОБСЛУГОВУВАННЯ?

  • Закон України «Про житлово-комунальні послуги».

  • Постанова КМУ № 690 (зі змінами), якою затверджені нові «Правила надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» та Типові договори про надання послуг.

  • Постанова КМУ № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг »

  • Постанова КМУ № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».

ЩО ТАКЕ ПЛАТА ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ?

Відповідно до чинного законодавства, усі витрати на збут виключені з тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і виведені в окремий платіж – плата за абонентське обслуговування. Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (зі змінами, внесеними відповідно до Закону №1060).

ПЛАТА ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - це платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за ІНДИВІДУАЛЬНИМ ДОГОВОРОМ про надання комунальних послуг для відшкодування витрат виконавця, пов’язаних з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговування абонентів ( крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньо будинкових систем водопостачання та водовідведення).

ЩО ВКЛЮЧАЄТЬСЯ ДО ПЛАТИ ЗА АБОНЕНТСЬКЕОБСЛУГОВУВАННЯ НА 2022 РІК ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ КП «Бершадьводоканал»?

- Плата за абонентське обслуговування включає в себе витрати Виконавця, які пов’язані з:

виконанням обслуговування та реалізацією послуг, а це робота обліковців, контролерів, інженерів та інших фахівців, залучених у збуті послуги.

абонентський супровід (здійснення обліку обсягу спожитих послуг, нарахування плати за спожиті послуги, переоформлення особових рахунків, реєстрація приладів обліку у споживачів, обробка отриманої інформації про показники лічильників, програмне забезпечення для ведення обліку нарахувань);

  • друк та доставку квитанцій;

  • оплату послуг банків та інших установ з приймання та перерахування коштів споживачів (у разі укладання договору з банком);

  • звірку даних, виготовлення довідок на продаж, відчуження майна;

  • інформування управлінь соціального забезпечення;

Коли застосовується плата за абонентське обслуговування та чи можливо відмовитись від неї?

Абонентська плата застосовується обов’язково, якщо Споживач приєднаний до мереж централізованого водопостачання та водовідведення і знаходиться із Водоканалом у прямих взаємовідносинах (сплачує за послугу безпосередньо Водоканалу), що відповідає індивідуальній моделі договірних відносин, яка законом встановлена за замовчуванням.

 При цьому звертаємо увагу, що витрати на проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту ( у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги у приватних будинках (приміщеннях) та у квартирах (приміщеннях ) багатоквартирного будинку (квартирні лічильники води)не включатимуться до складу плати за абонентське обслуговування.

Відповідно до вимог с.17 Закону №1314-VII , періодична повірка, обслуговування та ремонт ( у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води у квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку (споживачів комунальних послуг ).

ЯКИЙ МЕХАНІЗМ НАРАХУВАННЯ І СПЛАТИ АБОНЕНТСЬКОЇ ПЛАТИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ КП «Бершадьводоканал» І ЧИ Є ОБМЕЖЕННЯ?

 

Абонентська плата нараховується у фіксованому розмірі незалежно від того користувалися послугою чи ні. А також нараховується на один особовий рахунок незалежно, від кількості мешканців та об’єму споживання, і сплачується щомісячно – про це буде інформувати додатковий пункт в розрахунковій квитанції. Плата за водопостачання, водовідведення та абонплата заходитиме на один особовий рахунок, і тоді водоканал вже самостійно розділятиме ці послуги згідно умов індивідуального договору. Тобто сума абонплати буде вказана окремим рядком в квитанції, а сплачуватися разом з послугою за водопостачання і водовідведення.

З 01.07.2022 року розмір абонентської плати за місяць для абонентів, які користуються послугами КП «Бершадьводоканал» на умовах індивідуальних договорів складає  49 грн.. на одного абонента в місяць (з ПДВ), у тому числі:

  • плата за абонентське обслуговування по централізованому водопостачанню- 24.5грн.. з ПДВ;

  • плата за абонентське обслуговування по централізованому водовідведенню- 24.5грн.. з ПДВ;

На абонплату надається державна субсидія. КП КМР “Костопільводоканал” буде інформувати управління соціального захисту щодо розміру абонплати.

Наслідки несплатиПлати за абонентське обслуговування:

- обмеження/припинення надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення;

- відмова у призначені субсидії;

- зміна порядку нарахування пільг з оплати комунальних послуг;

- нарахування пені;

- стягнення заборгованості у судовому порядку.

ЧИ ВСІМ НАРАХОВУВАТИМЕТЬСЯ АБОНЕНТСЬКА ПЛАТА?

Плата за абонентське обслуговування може не нараховуватись водоканалом у таких випадках:

  1. споживачам багатоквартирних будинків, які визначилися з моделлю договору через шляхом прийняття такого рішення загальними зборами співвласників багатоквартирного будинку і обрали договірні відносини:

- за колективним договором про надання відповідних комунальних послуг;

- договору колективного споживача про надання відповідних комунальних послуг.

2) у разі відмови споживача від користування послугами централізованого водопостачання та/або водовідведення і від*єднання від мереж за його письмовою заявою.

За всіма іншими типами договорів передбачених законодавством абонентська плата сплачується водоканалу.

КИМ ЗАТВЕРДЖУЄТЬСЯ ТА РЕГУЛЮЄТЬСЯ РОЗМІР ПЛАТИ ЗААБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ?

Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, томуПостановою КМУ № 808 від 21.08.2019р.«Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами», держава регулює її граничний рівень , який становить:


з 01 січня 2022 року по 30 червня 2022 року (2393*2,58*2*0,15*0,019=35,19грн..з ПДВ)

- централізоване водопостачання – 35,19грн.. з ПДВ

- централізоване водовідведення – 35,19грн..з ПДВ

з 01 липня 2022 року по 30 листопада 2022 року (2508*2,58*2*0,15*0,019=36,88грн..з ПДВ)

- централізоване водопостачання – 36,88грн.. з ПДВ

- централізоване водовідведення – 36,88грн..з ПДВ

з 01 грудня 2022 року по 31 грудня 2022 року (2589*2,58*2*0,15*0,019=38,07грн..з ПДВ)

- централізоване водопостачання – 38,07грн.. з ПДВ

- централізоване водовідведення – 38,07грн..з ПДВ

Відповідно до законодавства України розмір плати за абонентське обслуговування затверджується внутрішнім наказом по підприємству та визначається виконавцем комунальних послуг за їх фактичними витратами у розрахунку на 1 абонента/міс.

Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому не затверджується органом місцевого самоврядування.

До повноважень органів місцевого самоврядування належать встановлення цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до п.3 ст.4 ЗУ «Про ЖКГ».

Комунальні послуги (відповідно до п.2 ч.1 ст.5 ЗУ «Про ЖКГ») - це послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, послуги централізованого водопостачання та/або водовідведення, поводження з побутовими відходами.